117. pionýrská skupina Kalich

Zahajovačka podle Činčily

Tisk
alt

Nový školní rok se kvapem přiblížil, proběhly první schůzky a hned vyrážíme na zahajovací výpravu. Jedou s námi také naši noví členové Lenka, Aneta a Jirka.

Scházíme se na hlaváku a vyrážíme k rychlíku na Plzeň, přestupujeme ve Zdicích a už vystupujeme pod Plešivcem v Rejkovicích. Cesta nahoru na terasy je náročná, ale přeci není kam spěchat. K cíli se dostáváme ještě za světla s pár opozdilci. Do lesa na dřevo a užívat si večer s ohněm a kytarou. Vzhledem k větru, který byl vlezlý jsme všichni lehce po desáté hodině už spokojeně odpočívali ve spacácích.

Sobotní ráno bylo příjemné, nepršelo, nefoukalo, navíc byla trochu mlha, která může jen naznačovat blížící se podzim. Vstáváme po osmé hodině, snídáme, balíme a vyrážíme směrem na Komorsko. Nikam se neženeme, pro naše nováčky je trasa i chození s batohem poměrně náročné a my je nechceme odrovnat na prvním kilometru. Oběd dáváme asi v polovině cesty, kdy blbneme se šiškami a asi ve čtyři hodiny už přicházíme na BootHill. Stavíme přístřešky, docházíme na dřevo, vaříme si večeři. Všechno v pohodě zvládáme akorát do setmění. Pak příjemné dvě hodiny povídání a hraní na kytaru a už nezbývá, než zalehnout do spacáků.

Neděle je vždy ráno chmurná, člověk se probírá s myšlenkou, že už jede domů. Co se dá dělat, nezbývá, než vstávat. Snídani a čaj uvařit bylo dílem okamžiku. Zabalit do batohů už trvá déle, ale přesto vyrážíme včas, abychom stihli náš vlak. Cestou dolů si zahrajeme pár her, naobědváme se a už zbývá jen z Čenkova dojít podél rybníků na nádraží do Jinců.